niedziela, 15 stycznia 2012

Tajemnica Barbapapy

Było lato, pracowałam nad artykułem o serii bajek o Barbapapie. Spisywałam pytania do Annette Tison i Talusa Taylora, twórców książek i filmów o różowym stworze i reszcie zmiennokształtnej rodzinki. Jako że Speedy bardzo lubi Barbapapę zagadnęłam go czy nie chciałby zadać autorom jakiegoś pytania.

- Jasne - Speedy zapalił się do pomysłu i poruszył od dawna nurtującą go kwestię - Chcę wiedzieć jak to możliwe, że Barbapapy wyrastają z nasion.
- Dobra, zapytam ich.
- I jeszcze koniecznie się dowiedz skąd można te nasiona wziąć - ton Speediego świadczył o tym, że sprawa jest poważna - Tylko nie zapomnij, okej?

Nie zapomniałam, pytanie Speediego trafiło do Annette Tison i Talusa Taylora. Ich odpowiedź można znaleźć w tekście Barbapapa ratuje świat,  który ukazał się w magazynie "Kikimora".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz